Általános Szerződési Feltételek

Hatályos: 2024.04.01-től

I. A Szolgáltató

  1. A www.pekrita.hu online áruházat az Ecorex Kft. üzemelteti (továbbiakban: „Szolgáltató”).
  2. A Szolgáltató cégneve: Ecorex Gazdasági Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: Szolgáltató).
  3. A Szolgáltató székhelye: 9028 Győr, Major utca 3.
  4. A Szolgáltató postacíme: 9028 Győr, Major utca 3.
  5. Szolgáltató (ügyfélszolgálatának) e-mail címe: foldine@ecorex.hu, telefonszáma: +36-70-364-0720
  6. Szolgáltató székhelyének telefonszáma: +36-70-364-0720
  7. A pekrita.hu tárhelyszolgáltatója az Icon Média Kft., telephelye: 6000 Kecskemét, Csóka utca 26., Adószám: 14275270-2-03, E-mail címe: info@webdigital.hu

II. Fogalmak

Hacsak jelen Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) szövegéből vagy jogszabály alapján más nem következik;

Felhasználó: az a természetes személy, jogi személy, vagy szervezet, aki vagy amely a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások valamelyikét igénybe veszi a webáruházban, így különösen terméket vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy a termékkel kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje, szolgáltatást  vesz igénybe (továbbiakban: „Felhasználó”).

Fogyasztó: a Polgári Törvénykönyvben meghatározott fogyasztó.

Termék: áru vagy szolgáltatás, ideértve az ingatlantulajdont, a digitális szolgáltatást és digitális tartalmat, valamint a jogokat és kötelezettségeket is, (2008. évi XLVII. tv.);

Áru:

• ingó dolog, amely digitális tartalmat vagy digitális szolgáltatást foglal magában vagy azzal össze van kapcsolva, olyan módon, hogy az érintett digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás hiányában az áru nem tudná betölteni funkcióit (a továbbiakban: a digitális elemeket tartalmazó áru) (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet);

• ingó dolog, ideértve a tartályban, palackban vagy egyéb módon korlátozott mennyiségben vagy meghatározott űrtartalommal kiszerelt vizet, gázt és villamos energiát, valamint a digitális elemeket tartalmazó árut; (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, illetve 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet);

Digitális szolgáltatás: a) olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a fogyasztó számára, hogy digitális adatokat hozzon létre, kezeljen, tároljon, vagy azokhoz hozzáférjen; vagy b) olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a fogyasztó és a szolgáltatás más igénybe vevői által feltöltött vagy létrehozott digitális adatok megosztását, illetve az azokkal való egyéb interakciót;

Digitális tartalom: digitális formában előállított vagy szolgáltatott adat.

Webáruház: a Szolgáltató által mindenkor (jelenleg „pekrita.hu”; domain-név alatt) üzemeltetett internetes áruház.

III. A szolgáltatás igénybevétele

  1. Általános információk: A megrendelések leadása a pekrita.hu internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.ekrita.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a Felhasználók részére.A rendelés leadása során kötelező a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatok megadása, illetve a csillaggal jelölt nyilatkozatok elfogadása (pl. az Általános Szerződési Feltételek).
      1. Regisztráció: Megrendelés leadására regisztráció után, regisztrációval egybekötve és regisztráció nélkül is lehetőség van.
      2. Megrendelés: A termék(ek) kosárba tételét, a lap tetején található kosár ikonra kattintást és a Tovább a pénztárhoz gombra kattintást követően az alábbiakra van lehetőség:
        1. a kiválasztott termékek megtekintésére, kuponok beváltására,
        2. átvételi mód és átvételi hely, házhoz szállítás esetén szállítási és értesítési adatok megadására és módosítására,
        3. fizetési mód kiválasztására, számlázási adatok megadására,
        4. a kiválasztott termékek, a megadott szállítási és számlázási adatok, a kiválasztott átvételi és fizetési mód, és a rendelés összegének ellenőrzésére.
      3. A rendelés adatainak feldolgozása a „Megrendelés” gombra kattintással kezdődik meg.
      4. Adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközökkel kapcsolatos tájékoztatás: Regisztrált Felhasználó Belépés után bármikor ellenőrizheti és módosíthatja adatait. Az itt eszközölt módosítások azonban nem érvényesek visszamenőleg a korábban már leadott rendelésekre. A rendeléshez kapcsolódó adatok megadására, ellenőrzésére és módosítására a rendelés során van lehetőség.
      1. Ajánlattétel: A „Megrendelés” gomb megnyomásával a Felhasználó ajánlatot tesz, mellyel fizetési kötelezettsége keletkezik, s melyre a megrendeléstől számított 48 órán belül e-mailben automatikusan visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a rendelés azonosítóját, a választott fizetési módot, a rendelés értékét, a termék megnevezést és darabszámot, valamint a Felhasználó számlázási (név, cím) adatait. Amennyiben a visszaigazolás – mely tartalmazza a megrendelés feltételeit – nem érkezik meg, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól.
      2. A szerződés nyelve magyar. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma. A szerződés megkötésére, létrejöttére és teljesítésére a magyar jog szabályai az irányadóak.
      3. Általános forgalmi adó: Az internetes oldalon megadott árak forintban értendők, a belföldön (Magyarországon alkalmazandó) Áfát tartalmazzák. A fogyasztó által megvásárolt terméket a hatályos jogszabályok szerint alkalmazandó általános forgalmi adó terheli.
      4. Bankkártyás fizetés esetén a vásárlás minden esetben forintban történik, a vételár jóváírására forintban kerül sor. Nem forintban vezetett bankszámlához vagy hitelszámlához tartozó kártyával történő fizetés esetén az online bankkártyás fizetés során a más devizából forintra váltást a Felhasználó kártyakibocsájtó bankja végzi el, az általa meghatározott/biztosított árfolyamon, ez bankonként eltérő lehet.

2. Számlázás: Az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával Felhasználó hozzájárul az elektronikus számlázás alapértelmezett beállításként történő alkalmazásához.

A megrendelések ellenértéke online fizetendő, a megrendelésekről a KBOSS.hu Kft. (szamlazz.hu) állít ki elektronikus számlát, amely a rendelés teljesítése után a vásárláshoz szükséges regisztrációban megadott e-mail címre kiküldött e-mailben található hivatkozáson keresztül tölthető le a jogszabályok által előírt megőrzési időn belül. Papír alapú számlát a Szolgáltató nem biztosít a Felhasználók részére.

A Szolgáltató által kiállított e-számla számviteli és ÁFA jogszabályok által szabályozott, és adóigazgatási azonosításra teljes mértékben alkalmas. Az e-számlákat a hatályos jogszabályok alapján, elektronikus úton kell megőrizni. Az így kiállított e-számla megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014 (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb elektronikus számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek.

  1. Az adószámmal rendelkező gazdasági társaságokra, intézményekre, egyéni vállalkozókra és egyéb, a Ptk. szerint fogyasztónak nem minősülő szervezetekre érvényes szabályok.

A Szolgáltató a weboldalain leadott megrendelésekről a hatályos jogszabályoknak megfelelő tartalmú számlát állít ki a Felhasználó számára. Felhasználó kötelezettsége és felelőssége minden a hatályos jogszabályok szerinti számla kibocsátásához szükséges, Felhasználó által szolgáltatandó összes adat megadása. Felhasználó felelőssége a számlára kerülő, rá vonatkozó adatok valóságnak megfelelő és pontos rögzítése, beleértve az esetleges elírásokat is.

Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény 169. § értelmében 2020.07.01-től a nem magánszemély részére szóló vásárlás esetén a számla kötelező tartalmi eleme a vevő adószáma, csoportos általános forgalmi adóalanyiság esetében pedig a csoportazonosító számának első 8 számjegye. Ugyanezen törvény 10. számú mellékletének alapján az adóalany köteles adatot szolgáltatni a Nemzeti Adó- és Vámhivatal részére az általa teljesített termékértékesítésekről, szolgáltatásnyújtásokról kibocsátott vagy kiállított számláról, számlával egy tekintet alá eső okiratról. Az adatszolgáltatás a NAV felé digitális formában zajlik, melyhez a kiállított számlák érvényes adószámmal kell, hogy rendelkezzenek.

  1. Digitális adattartalomra vonatkozó szolgáltatás (virtuális termékek)

Technikai feltételek: Szolgáltató digitális tartalomra vonatkozó szolgáltatásait Felhasználó csak megfelelő technikai feltételek mellett: stabil, folyamatosan rendelkezésre álló, hálózati hibáktól és csomagvesztésektől mentes eszközön tudja igénybe venni. Ezekről a Felhasználónak kell előzetesen tájékozódnia és gondoskodnia, ellenkező esetben a Szolgáltató szolgáltatását nem tudja megfelelő minőségben igénybe venni.

E-könyvek (ebook): Szolgáltató webáruházában e-könyvek letöltésére biztosít lehetőséget a szolgáltatás ellenértékének megfizetése (vásárlás) esetén. Az e-könyvek a kosárba tétel után kizárólag online előre fizetéssel és elektronikus számlázással rendelhetőek meg. Az e-könyv a megrendelés befejezése után letölthetővé válik. Az e-könyv letöltési linkje a Felhasználó által megadott email címre kerül kiküldésre.

A Felhasználó a letöltéssel egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés/letöltés vásárlástól számított 14 napon belül történő megkezdése esetén elveszíti a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ában foglalt felmondási jogát.

Az e-könyvek a felhasználási jog időtartama alatt, de minimum a vásárlástól számított 3 hónapig érhetőek el és tölthetőek le, kivételt képez ez alól, ha bírósági döntés, vagy más jogi ok miatt kell megszüntetni, felfüggeszteni, vagy korlátozni a forgalmazást, hozzáférést.

  1. Árfeltüntetés

A termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM-SZMM együttes rendelet alapján árcsökkentés bejelentése esetén meg kell jelölni a korábbi, a vállalkozás által az árcsökkentést megelőzően, meghatározott ideig alkalmazott árat.

A korábbi ár a vállalkozás által az árcsökkentés alkalmazását megelőző harminc nap legalacsonyabb ára.

Ha az árcsökkentés mértéke fokozatosan növekszik, akkor a korábbi ár az árcsökkentés első alkalmazása előtti, az árcsökkentés nélküli ár.

Ha a termék harminc napnál rövidebb ideje van forgalomban, a korábbi ár a vállalkozás által az árcsökkentés alkalmazását megelőző tizenöt napban alkalmazott legalacsonyabb ár.

Online megrendelések esetén a megrendelés során a weboldalon feltüntetett és a megrendelés rögzítésével tett Ajánlattétellel elfogadott ár az érvényes szerződés szerint fizetendő ár.

  1. Elállási jog

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a fogyasztónak minősülő vásárló (jelen 13. pont értelmezése során a továbbiakban: „vásárló”) indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján telefonon (06-70-364-0720), e-mailben (foldine@ecorex.hu), illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül elküldeni a Szolgáltató részére.

A vásárló elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

      1. Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.
      2. Elállás visszaküldéssel A Felhasználó saját költségén küldje vissza a terméke(ke)t postai úton vagy futárszolgálattal a Szolgáltató címére (9028 Győr, Major utca 3. ÜGYFÉLSZOLGÁLAT” megjelöléssel,), az alábbi esetekben.Ezt követően haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük az ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételek és a vonatkozó jogszabályok szerint.
      3. Visszatérítés módja: A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli. Ha a visszatérítéshez adatokra (pl. bankszámlaszámra vagy kézbesítési címre) van szükség, az adatokat a visszatérítés szükségességének felmerülését követően háromszor kíséreljük meg bekérni. Ha ezek eredménytelennek bizonyulnak, ezt követően a vásárló kezdeményezheti a visszatérítést az ahhoz szükséges adatok megadásával elévülési időn belül.
      4. Kapcsolt termékek kedvezményes megvásárlása (pl. két termék vásárlása esetén a harmadik termék ajándék, vagy extra kedvezménnyel érhető el) esetén az elállási jog az akcióban érintett- a teljes áru és a kedvezményes áru vagy ingyenes termékre vonatkozó–termékekre együtt érvényesíthető.
      5. Elállási jog alóli kivételek: A vásárló elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen
          • olyan nem előre gyártott áru esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak (pl. fotókönyv);
          • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző áru tekintetében;
          • olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
          • olyan áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más áruval;
          • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta;
          • hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében (az előfizetéses szerződések kivételével);
          • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom (pl. e-hangoskönyv, e-könyv) tekintetében, ha a Szolgáltató a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási / felmondási jogát, továbbá a Szolgáltató erről visszaigazolást küldött a vásárló (fogyasztó) részére.
          • szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után, azonban, ha szerződés fizetési kötelezettséget keletkeztet a vásárló (fogyasztó) számára, csak akkor, ha a teljesítés a vásárló (fogyasztó) kifejezett előzetes beleegyezésével és annak a vásárló (fogyasztó) általi tudomásulvételével kezdődött meg, hogy elveszíti elállási jogát amint a Szolgáltató maradéktalanul teljesítette a szerződést.
      1. A szerződéstől való elállás esetén a vásárló (fogyasztó) tartózkodik a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás használatától és ezek elérhetővé tételétől harmadik fél számára.
      2. A szerződéstől való elállás esetén a Szolgáltató megakadályozhatja, hogy a vásárló (fogyasztó) tovább használja a digitális tartalmat, valamint a digitális szolgáltatást, különösen a digitális tartalomnak, valamint a digitális szolgáltatásnak a vásárló (fogyasztó) számára hozzáférhetetlenné tételével, vagy a vásárló (fogyasztó) felhasználói fiókjának letiltásával.
      3. Felmondás: Ha a fogyasztónak minősülő vásárló a Webáruházban szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést kötött, elállás helyett indoklás nélkül felmondásra jogosult a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerint. Felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján telefonon (+36-70-364-0720), e-mailben (foldine@ecorex.hu), illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával. Felmondási jogát nem gyakorolhatja szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a vásárló (fogyasztó) kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti. Szolgáltató erről visszaigazolást küld a vásárló (fogyasztó) részére.

A vásárló (fogyasztó) köteles megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit, ha a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-a szerinti felmondási jogát. Ha a vásárló (fogyasztó) a teljesítés megkezdését követően, de a szolgáltatás egészének teljesítése előtt mondja fel a szerződést, köteles a felmondás Szolgáltatóval való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat Szolgáltató számára megfizetni. A vásárló (fogyasztó) által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a vásárló (fogyasztó) bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani.

  1. Téves ár

A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó, 0 v. 1 Ft-os, a szokásos piaci ártól lényegesen eltérő ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak és jogi kötelmet a Szolgáltató számára nem keletkeztet.

Akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek esetén ennek tényét külön jelöljük.

  1. Kuponos kedvezmények

Szolgáltató boltjaiban és/vagy webáruházában felhasználható és érvényesíthető kuponok:

      1. A százalékos kedvezményt nyújtó kuponok kedvezménye és az érintett termékért fizetendő kedvezményes ár minden esetben az Eredeti árból kerül kiszámításra, az online vagy más kedvezmény és a kupon által biztosított kedvezmény nem vonható össze. Két kedvezmény közül mindig a magasabb érvényesíthető.
      2. A vásárlás végösszegét csökkentő kuponok összege a megvásárolni kívánt termékekből összeállított kosár egyéb kedvezményekkel csökkentett fizetendő árából kerülnek levonásra.
      3. Az összeghatár eléréséhez kötött kuponok esetén a megvásárolni kívánt termékekből összeállított kosár egyéb kedvezményekkel csökkentett fizetendő végösszege a mérvadó.

Az egyes kuponokra érvényes részletes tájékoztatást, az érintett termékek körét és a fenti szabályok alóli esetleges kivételeket az adott kuponra vonatkozó leírás és szabályzat tartalmazza.

  1. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. A weboldalon megjelentetett borítókép és termékleírás eltérése esetén a termékleírás tartalma az irányadó (azaz a termékleírás szerinti termék vásárolható meg). A termékről készült borítóképet illusztrációként és a Felhasználók pontosabb tájékoztatása érdekében jeleníti meg a Szolgáltató. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek, eszközök nem részei a terméknek, kivéve, ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül.
  2. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.
  3. Felelősség korlátozása

Az Ecorex Kft. nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

    • Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a Felhasználót, hogy csatlakozzon az internetes weboldalára, ott megrendelést adjon le.
    • Felhasználó számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.

Kérjük, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.

IV. Egyéb rendelkezések

  1. Adatgyűjtés

A Szolgáltató rendszere a Felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a Felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

  1. Hírlevélküldés

A Szolgáltató jogosult a Felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a Felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a Felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.
A Felhasználó a III.2 pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a Felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott Felhasználók adatai közül.

  1. Kritikák, értékelések

A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a Felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit, vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

  1. Ügyfélszolgálat

Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon a Szolgáltató munkatársaihoz a foldine@ecorex.hu címen, illetve a 06-70-364-0720-es telefonszámon a honlapon jelzett időpontban.

  1. Panaszügyintézés

Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik a foldine@ecorex.hu címen, valamint munkanapokon 8-16 óra között a 06-70-364-0720-es telefonszámon. A panaszkezelés nyelve: magyar.

  1. Fogyasztóvédelem

Amennyiben a fogyasztónak minősülő Felhasználó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztók a területileg illetékes fővárosi és Vármegyei kormányhivatalokhoz is fordulhatnak. A kormányhivatalok elérhetőségei megtalálhatók a https://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek honlapon.

  1. A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
    A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:
    https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
    Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
    Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
    Telefonszám: 06-96-520-217
    Fax: 06-96-520-218
    E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
  2. Ha a vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban panasszal kíván élni, akkor igénybe veheti az online vitarendezési platformot (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU), amely ide kattintva érhető el. A platformon regisztrációt követően, a Szolgáltató e-mail címének (foldine@ecorex.hu) megadása mellett küldhető be panasz.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

Jelen ÁSZF visszavonásig és/vagy módosításáig hatályos.